Friday, August 23, 2013

Kenangan Raya 2013.

                                                       Assalamualaikum...
Arini nak dok bercerita tentang kenangan raya aku baru-baru...Sangat-sangat terharu yee...Sebenarnya, masa raya haritu, kawan-kawan masa sekolah menengah mai rumah aku..wahh!! terharu beta...Dah 5 tahun ye kami tidak bersua muka..hee...Masa jumpa rasa nak peluk dorunk lama-lama...Tak sangka masih ingat aku dan sudi datang ke rumah...


Dari kiri : Nazlinurdoa, aku, Siti Nur Atikah, dan yang berbaju kelabu tu Nor Azizah...

Yang Siti tu aku dah pernah jumpa lah sebelum ni sebab dia belajar dekat UPM, so kitorunk pernah lah hangout sesama...Yang lagi tiga orang tu memang dah tak pernah jumpa lepas habis SPM...Thanks korunk sebab ingat aku lagi...


Ok, salam perantauan dari kami anak selatan...hehe..
Next time kita jumpa lagi ok, tak puas kot berborak haritu....sobs3...

No comments:

Post a Comment