Sunday, August 25, 2013

Kurus, tapi kuat makan..

                                                   Assalamualaikum...
Hai readers...tengok tajuk entry aku kali nie betul-betul...haa..itulah aku kalau korunk nak tahu..hew2...Aku ni kalau orang tengok macam tak cukup makan je, padahal sebenarnye aku memang kuat makan...Tapi kenapa ye tak naik badan aku ni?banyak cacing barangkali..hehe

Yang kurus nak gemok, dan yang chubby sikit kalau boleh nak slim...betul tak?keh2...betul, aku yang sentiasa underweight ni of kos la nak naik berat..kalau boleh nak berat 55kg ke..hihi...baru orang percaya aku ni kuat makan...Psstt..mak aku dan mak cik-mak cik ni cakap, lepas kahwin nanti aku gemokla..yeke?huhu..ok, kalu tak betul, siaplah anda yang bagi harapan palsu tu..keh2...Bukan apa, sedih je tengok berat badan aku yang underweight yang hanya 43kg ini sahaja...nampak tak perbezaan dengan berat badan yang aku nak sebenarnya...

Tapelah, apa pun aku bersyukurlah sebab walaupun kuruslah, apalah oraang cakap, at least aku sihat walaupun selalu pengsan..sebab aku ni puteri lilin tak boleh kena panas..nanti pengsan...waduh!!...Lagipun, ada apa orang yang boleh terima aku seadanya..wkwkwkwkwkk..hehe....
Nak tahu cerita selanjutnya tentang pengalaman pengsan aku?tunggu next entry ok...

Thanks coz sudi baca.....                
                                           
                                                        With Lots Of LOVE...
                                                                      Me...

No comments:

Post a Comment