Tuesday, November 19, 2013

Ada sesiapa boleh tolong?

Assalamualaikum...
Maaf..lama betul wanie menyepi kan? Apa khabar semua?Sihat?Terlalu banyak perkara yang berlaku sejak akhir-akhir ini..Tapi memang tak dapat dinafikan yang wanie sangat-sangat rindu dengan sahabat blogger sekalian..Nanti wanie ceritakan satu persatu tentang kesibukan yang melanda sehingga tak sempat nak berblogwalking dan jenguk blog tercinta..
        Sebenarnya, wanie ada sesuatu nak request kat sahabat blogger sekalian. Nak minta pendapat atau minta tolong sesiapa yang boleh tolong..Ceritanya begini, wanie sedang dalam perancangan untuk membuat satu program pusat iaitu pusat Bahasa dan Linguistik UKM..Masalahnya di sini, wanie masih mencari speaker untuk Forum Industri.. Bagi sesiapa yang bekerja di sektor swasta dan membuat bisnes sangatlah diharapkan dapat membantu..Forum industri ini ialah berkaitan dengan pengalaman speaker jemputan untuk menceritakan pengalaman dalam sektor masing-masing..
        Ada sesiapa yang boleh tolong? Wanie post di sini sebab kan berblog juga merupakan salah satu bisnes part time juga kan?

Mohon sesiapa yang bole membantu...:)

6 comments:

  1. walaikumsalam wanie..lama betul tak nampak.kami sihat2 alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Nampak nya cik akak tak dapat tolong nie hihi

    ReplyDelete
  3. rindu adik.. maafkan akak sebab tak dapat nak menolong adik..

    ReplyDelete
  4. Salam...lama tak nampak ye....saya dalam sektor awam....selamat kembali...jangan lupa singgah blog ye.

    ReplyDelete