Friday, August 15, 2014

I Need Sunblock !

Assalamualaikum..

Buat pengetahuan semua, mulai esok, bermulalah latihan kawad kaki sempena persediaan untuk perbarisan kawalan kehormat untuk Majlis Pertauliahan Pegawai Kadet Sispa yang bertempat di Universiti Kebangsaan Malaysia.

Untuk itu, bermula esok, wanie akan start berlatih kawad siang dan malam.Jadi, untuk persediaan, sunblock sangat diperlukan agar sunburn berkurangan. Sebabnya sebelum-sebelum ni, banyak kali masuk pertandingan kawad, memang sangat siksa bila muka sunburn. Bukan sebab muka jadi gelap sahaja, tapi kesan luka akibat sunburn tersebut juga sangatlah menyakitkan dan memedihkan bila terkena air..Aduhh..memang siksa..Jadi, dah tak tertanggung rasasnya. Sebab tu wanie dah beli siap-siap sunblock supaya sunburn dapat dikurangkan..


Tara!!! Inilah sunblock yang wanie dah beli semalam..
Memang khas digunakan untuk latihan kawad kaki dan perbarisan nanti..

Ok, sekian..itu sahaja..
Jumpa lagi...

25 comments:

  1. yang sunblock ni memang best...!! lama tak main kat pantai... *tetibe*

    ReplyDelete
  2. hoho sabo je la bila sunburn huuuu

    ReplyDelete
  3. good luck. hehe. kat sini xde kawad bagai. eh, ada, tapi tak delah se extreme macam u lain..

    ReplyDelete
  4. eH ! Banana Boat ! Hikhikkkk .. Dayah last join kawad kaki masa darjah 6 , lama kannnnnn

    ReplyDelete
  5. pehhh. semangat betol. chayok! chayok!

    ReplyDelete
  6. bolehlah beli, akak pulak suka mandi pantai ngan kolam haha...

    ReplyDelete
  7. hhihihhihihihii... selamat berkawadd wanie.. sunblock dah ade, pergilah wahai sunburn ..hikss!

    ReplyDelete
  8. perlu tu.. untuk jaga kulit kita.. apapun, jangan kawad salah step pulak.. hihi

    ReplyDelete
  9. wah, sunblock penting tu..hihi..selamat berkawad wanie:) Kiri kanan, kiri kanan :)

    ReplyDelete
  10. Sy tak minat kawad. Hehee. Yes sis. Kulit memang kena jaga. :D

    ReplyDelete
  11. all the best kak! hihi... dari kiri... pusing... eh eh eh.

    ReplyDelete
  12. Klau berkawad mmg perlu sublock tu

    ReplyDelete
  13. hahaha.. chaiyok chaiyok wanie.. semangat yang kental.. sunblock mmg d perlukan . :D

    ReplyDelete
  14. Selamat berkawad kaki yerp sis. Dan smoga latihan berjalan dengan lancar.

    ReplyDelete
  15. wah..semangat ni nak berkawad :)

    ReplyDelete
  16. 안녕하세요~~! this is twinscraftlife^^ Please visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. dijemput utk sertai GA dhiya yang pertama. Harap2 dapat sambutan :)

    http://dhiyadahlia.blogspot.com/2014/08/dhiyas-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  18. Singgah dari segmen "Senarai URL blog Mia Liana

    jemput singgah blog Wawa - KLIK

    ReplyDelete
  19. Tak pernah guna sunblock.
    Cam melekit kott.

    ReplyDelete
  20. Ala tak boleh tgk la gambar tue.. akak setiap dgn sunblock mary kay jer.. dah masuk 5thn dah pakai.. so far puas hati ler.. =D

    ReplyDelete