Thursday, August 22, 2013

Alhamdulillah..Dekan lagii...

                                                 Salam Readers....
Entri kali ni sedikit pun tidak bertujuan untuk membangga diri atau yang sewaktu dengannya..cuma mungkin ia boleh dijadikan pembakar semangat kepada sesiapa yang tersinggah di blog ini...Mungkin ada orang kata, alaahh, baru dekan sekali dua, aku 4.00 flat setiap sem kot....iyee...itu awak, awak memang pandai..saya cuma gadis biasa yang tidak berapa pandai tapi mempunyai semangat yang tinggi untuk berjaya....cewahh...

Alhamdulillah, berkat kesabaran dan kerajinan, dapatlah merasai sedikit kejayaan walaupun tak seberapa..Ini kerana, kejayaan yng datang selepas jatuh teruk adalah lebih manis kerana kita mampu untuk bangun dan terus berusaha..Dalam entri yang lepas, 'Jangan Pernah Give up' kan aku pernah bercerita tentang  sedikit pengalaman belajar aku...dan aku pernah merasa sangat jatuh kot...dan sekarang bila boleh bangun semula, aku sangat bersyukur dan berpuas hati...Alhamdulillah...

Kepada sesiapa yang pernah merasa kegagalan seperti aku, jangan pernah menyerah okai?takde faedah pun yang didapati bila menyerah melainkan terus jatuh, dan jatuh merudum...sadiss!! ...Jadi, berusahalah ok..paling tidak pun untuk membalas jasa kedua ibu bapa, itu yang penting...

Untuk sem seterusnya ini, sudah tentu aku nak kekalkan malah tingkatkan prestasi belajar dan kemahiran-kemahiran yang lain...Jom sama-sama kita berusaha sebaik mungkin!! 


"Allah tidak akan pernah menghampakan hambanya yang berusaha, berdoa dan bertawakkal kepada-Nya..."
Psst!!...next entri aku akan ceritakan Tips Mantop Study Okai??

Okai, thanks for reading this entri...Jangan malu-malu tinggalkan komen ye..i'm very appreciate that!!lebbiu...

                                       Wassalam....


No comments:

Post a Comment