Wednesday, July 9, 2014

Rindu berblogging...

Assalamulaikum..
Fuhh...fuhh..fuuhh...berhabuk dah blog nie..dah lama sangat tak buka. Sebenarnya hasrat untuk buat entry nie memang dah lama..teringin sangat..cuma masa tak berapa nak mengizinkan, memandangkan wanie terlalu sibuk dengan semester terakhir perkuliahan.

Apa khabar sahabat blogger?selamat berpuasa, semoga semuanya sihat dan dalam keredhaan Allah sentiasa, InsyaAllah.. harap selepas ni wanie ada lebih banyak masa untuk 'berblogging' dan 'berblogwalking' blog rakan-rakan blogger yang lain..

Pagi tadi baca surat khabar, ada terbaca satu artikel ni, berkaitan bidang penulisan. Jadi, semangat yang dah lama terpendam ni pun berkobar kembali untuk jadi seorang penulis novel. Agak-agak ada tak orang nak baca novel wanie ye?hee..Ok, so just a simple questions here, wanie nak tanya, dalam banyak-banyak genre novel yang ada, kamu semua pilih atau 'prefer' genre apa ye? Minta pendapat sikit.

Akhir sekali, terima kasih sebab sudi singgah dan baca entry ni.. :D

5 comments:

  1. Salam wanie lama btl wanie ng hilangkan diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...tak menghilangkan diri pun, cuma x berkesempatan nak tengok blog..hee..thanks masih sudi singgah.. :D

      Delete
  2. Akak pn minat jgk tulis novel..teringin nak hasilkan novel kisah cinta akk sendiri yg agak tragis..heheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yekee kak..banyak betul talent akak ni kan,pandai buat kek, novel juga...wahh...erm,tragis?hee

      Delete
  3. Salam Ramadhan & salam berblogging... klu bab2 novel ni saya tak berapa arif.. tp klu dari pandangan peribadi, saya suka novel2 mcm dari Ramlee awang myurshid tu. Mungkin sbb saya lelaki kot. Tp klu penulis wanita.. saya respek kat Siti Rosmizah (klu tak silap nama novelist tu hehee)... penulisan dia buat saya menangis.. eh malulah lelaki menangis huhu.. All the best Wanie.. :) :)

    ReplyDelete