Friday, August 22, 2014

Hari yang Suram

Assalamualaikum..

Tak tahu kenapa, hari ini terasa suram, sedih dan pilu je. Dari kat tempat kerja, sampai balik rumah, mood tak berapa nak baik..Tak tahulah kalau-kalau terbawa-bawa perasaan sempena hari berkabung pada hari ini.

Tapi kita semua memang tidak dapat nak nafikan lah kan, perasaan sedih tu memang ada walaupun mangsa mungkin saudara jauh kita sahaja. Saudara seislam, senegara. Tapi macam manapun, kita dapat menyelami perasaan yang dirasai oleh keluarga mangsa.

Berbalik pada perasaan wanie yang suram hari ni, wanie tak tahu lah kenapa. Rasa serba tak kena. Nak berblogwalking pun tak tahu nak dari mana. Rasa macam...entahlah.. Nak makan pun takde selera ni..haihh...ke nak demam ye? Moga dijauhkan..

(Gambar Google)

15 comments:

  1. makan ubat cepat2 okee.. minom air suamm bebanyakk.. nanti demam.. ha'aaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih syaz..caring gitew..hehe.. ^_^

      Delete
  2. takpe dear... ada masanya begitulah.. mood berubah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ma..biasalah tu kan..tapi ni dah oke..hee

      Delete
  3. Al Fatihah buat mangsa yg beragama Islam... mmg sebak bila menonton tv tadi... Al Fatihah... aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..Al-Fatihah... semoga ditempatkan di tempat yang paling baik..

      Delete
  4. sayu je maybe sebab hari berkabung harini kott.. takziah buat keluarga mangsa. semoga tabah.

    inshaaAllah takla. jaga kesihatan tau. minum air masak banyak2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2..kat mana-mana pun semua cerita tentang perkabungan tu kan.. Thanks dear.. :)

      Delete
  5. Semalam memang suram. Hakak pon rasa benda yang sama jugak dear.. Moga hari ini dan seterusnya tak suram lagi... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu akak..memang suram dan sayu je... harini alhamdulillah ok.. ^_^

      Delete
  6. Sabarye Wanie...tenang dulu 2-3 hari dah ada mood nanti baru sambung BW yek

    ReplyDelete
  7. betul. saya pun tengah mood sedih lagi ni. hmmm.. sabar banyak-banyak ye. nanti datanglah balik hari yang ceria. :)

    ReplyDelete
  8. sabar ye kak... abaikan saja perasaan sedih tu. jangan nak dilayankan sangat. senyum dan ceria selalu.. hehe ^___^

    ReplyDelete
  9. Take your time :)
    Mood memang kejap ade kejap takde kan.

    ReplyDelete