Saturday, August 24, 2013

HASRULHASSAN...

                                                          Assalamualaikum...

Hai alls...dalam dunia blogging ni, nama HASRULHASSAN pastinya sudah tidak asing lagi dalam kalangan para blogger termasuklah aku sendiri..dan dia ni jugalah yang merupakan SIFU yang telah banyak bagi tips dan tunjuk ajar dalam dunia blogging...psst..walaupun kadan-kadang aku jadi silent readers...sebab terlau rendah diri nak komen-komen..rasa malu pun ada...yelah, nama besar dalam dunia blogging ni kan..Tapi la ni, cek ada jugak la komen-komen sikit kat blog dia..hehe

Baiklah, berikut merupakan beberapa sebab kenapa aku suka sangat kat blogger ni dan boleh hadap blog dia  lebih 2-3 jam sehari:

1). Banyak tips dikongsi bersama-Aku suka orang yang tak lokek berkongsi cerita dan mengajak orang lain sama-sama berjaya.
2). Walaupun dia merupakan salah seorang blogger yang sudah ternama, tapi aku tengok he is very humble..Cara penulisan dan sebagainya dah menggambarkan sesuatu.
3). Rajin balas komen blogger yang komen kat entri dia- Yelah, biasanya bila dah femes,kita jadi lupa..tapi dia ni tidak..

Semoga HH terus berjaya dalam dunia blogging dan dapat memberikan lebih banyak tips dan info yang berguna kepada blogger lain terutamanya blogger baru seperti aku..

Psst..nak tengok blog dia yang ohsem ni? KLIK SINI

Lebih banyak yang dikongsi, kita akan jadi lebih berjaya...I'm proud of you SIFU...

2 comments:

  1. Assalammualaikum..Salam Aidilfitri dn Salam Perkenalan..

    Sy pun baru nk berjinak-jinak dgn dunia blogger ni..mmg perlu ada sifu-sifu.. Alhamdulillah..Mulia sungguh hati Norniwanie.. terima kasih.

    Join site saya di http://erynix.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam...Salam aidilfiti dan perkenalan jga...Samalah, saya pun baru mula..yang penting jagan cepat putus asa..mula-mula mmg susah sikit kan...thanks sudi baca..rajin-rajin singgah ok...Saya follow...:)

      Delete