Wednesday, August 21, 2013

Tak Sabarnyee Nak Naik Sem Baru!!

                             Assalamualaikum...
Fuhh...setelah sebulan lebih cuti semester, tinggallah dalam dua minggu lagi untuk masuk sem baru..wahh..sangat teruja dan tak sabar rasanya...Almaklumlah..final year sudah aku nie...senior la katakan..hihi...Alhamdulillah, berkat usaha dan doa dari mak ayah dan semua, aku dapatlah menjalani tahun 1 dan 2 dengan jayanya..cewahh!!....hehe..alhamdulillah...
      Masuk tahun ketiga ni, aku tahu, tanggungjawab dan esaimen aku akan bertambah...almaklumlah, dah tahun 3, esaimen mestilah kena lebih berkualiti, format betul,kan?dah nak grad, tak kanlah kerja macam baru masuk U, dorunk pun sekarang dah pandai dan lebih matang...hmm...yang lebih ditakuti oleh student tahun 3, atau final year lebih-lebih lagi coursmates aku ialah kitorunk kena siapkan tesis (latihan ilimiah sebenarnye,hihi...) masa final year nie..tak siap latihan ilmiah tak dapatlah nak grad..huu..takut tak??siapa yang tak nak grad tepat pada masanya setelah bertungkus lumus selama tiga tahun, kan?...
     Jadinya, untuk itu, aku telah bernekad untuk mulakan latihan ilmiah seawal yang mungkin...(hee...padahal tajuk pun tengah konpiuss nie...)..yelahh..aku tak naklah tergopoh gapah dan serabut masa sem akhir nanti..banyak benda nak kena setel, persediaan latihan industri, kredit latihan kokurikulum dan sebagainya..Aku tahu, memang taff sangat nak lalui semua ini, tapi kalau orang lain boleh buat dengan jayanya, kenapa tidak aku dan kawan-kawan aku,kan?hee
       So,doakan lah aku dapat habiskan semuanya dengan jayanya k..InsyaAllah,I will do my very best untuk mak ayah terutamanya dan semua yang mendoakan...InsyaAllah....

Thanks You For Reading This Entri...Kita jumpa lagi di next entri umtuk aku cerita tentang apa yang aku buat selama cuti nie...Lebbiu!!

                        The Ends.....
     

No comments:

Post a Comment