Wednesday, August 21, 2013

Dah Tua ke Aku??

                         Assalamualaikum....
Hai alls, sihat semua?harini i nak updates entri pasal usia..hehe..xlah..sebenarnye cenggini, aku perasan lah kan, sejak dua menjak nie, ramai betul kawan-kawan aku yang sebaya malah yang lebih muda dah berkahwin lah, bertunanglah, dan sebagainya...(turns aku bila la pulak kan, tehee....gatai!!)...
       Paling terasa dihati ialah bila kazen yang paling aku rapat, sebaya pulak ngan aku, masa kecik main kahwin-kahwin, main pondok-pondok sesame, sudah pun sah bergelar isteri orang pada 18 September lepas, bersamaan dengan 10 Syawal..Aku sebagai kazen yang rapat ngan dia of kos la datang untuk sama-sama meraikan hari bahagia dia kan...Gembira dapat tengok dia gembira di hari bahagianya...
       Sebenarnye masa kecik-kecik dulu, masa dok berkumpul ngan kazen-kazen yang umur lebih kurang, kitorunk pernah buat perjanjian, nak tengok siapa yang kahwin dulu..and you knows??Semua yang terlibat dalam perjanjian tersebut telah berkahwin, ada anak, bertunang and on the way nak bertunang..kira semuanya dah ke arah tu....cuma aku jee...aku je yang belum ada apa-apa berita tentang tu...heuuu...
       Tidak mengapalah...(ayat pasrah, hee..)...jodoh korunk dah sampai dulu kan..sampai jodoh aku nanti, aku pulak la..tapi...time tu mesti korunk dah ada anak 2 or 3 orang kan...huhuuu...itu yang jeless tu..aku baru nak kahwin..anak-anak korunk dah besar-besar...(sampai cenggitu aku pikir kan,ngee...).
        Sekarang ini, apa yang aku perlu buat, fokus bebetul kat pelajaran, dpat pointer tinggi, kerja elok-elok, wat persediaan secukupnya untuk ke arah tu...(kahwin lerr..hehe..)...supaya bila dah kahwin nanti, dapat bagi yang terbaik untuk suami dan anak-anak...rite?hee...Fuhh!! kuat betul aku berangan kann...

              Terima Kasih kerana sudi meluangkan masa membaca entri saya...lebiu!!!

                                             The Ends...

No comments:

Post a Comment